OT elektronika ve volvu

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Říjen 10 00:11:03 CEST 2007

Jen tak pri projizdeno modelarske konference jsem zahledl narazku nyni
pouzivany beznin od vyrobce komponent pro palivovou soustavu (v
souvisloti s netesnosti plnicich ventilu):
*************************
v současnosti používaný benzín obsahuje aromatické složky a ty (opět
obecně) pryžové dílce napadají - dochází k vratné změně rozměrů).
Složení benzínu je dané výrobcem - tudíž nemusí být vždy identické. To
pravděpodobně i vysvětluje to, proč u někoho problémy nejsou, u někoho ano.
To samé se týká olejů - některé opět napadají skoro "cokoli" - řešením
(100%) je pouze Viton.
Viton je z důvodu ceny nepoužitelný.
-----------
Jinak z hlediska obecného výhledu - v blízké době se tiše předpokládá
přechod na nová benzínová paliva - což s 99,9 % jistotou bude
reprezentovat změnu materiálů těsnění (opět obecně).
Jednoduše řečeno, poslední benzínové palivo které se chovalo čitelně a
neagresivně byl klasický benzín s tetraethylolovem.

Coz v podstate potvrzuje co jsem zde psal pred chvili - jen je pruser ze
vetsina lidi se necha oblbovat zkusebnama (zajimalo by mne jak ty
zkusebny muzou vedet co vsechno kterej vyrobce v tom aute pouzil) a
prohlasenim politiku, ze primesi v palivech nehrajou roli. Jiste to lze
vykladat snadno, protoze dokazat to ze motor vam odesel ve 100kkm misto
normalnich 200kkm kvuli jinemu slozeni paliva nelze.

Radek Vicek