elektronika ve volvu

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Říjen 9 23:40:11 CEST 2007


No ja mam skoro pocit ze to dela vic nez polovina aut se kteryma jsem 
jezdil - se studenym autem v pohode (to je jasne sype to tam vic paliva 
a motor je tupejsi), ale pak nastane ta prechodova faze kdy auto neni 
prohraty, ale uz take neni studene - typicky tak po 2km - pri vyrazeni 
spadnou otacky ale ne na 750, ale tak na pulku az se otrese cele auto. V 
mem pripade se to zatim vzdycky chytlo az na tri pripady behem 10 mesicu 
co to auto mam. Delala to ale i predtim felicie (je zajimave ze az 
zhruba od 40.000km), delal to i passat (ten zdaleka nejmin - take to byl 
blbej MonoMotronic) a jak se zda dela to ted i berlingo v nafte s Hdi.

Muj osobni dojem je, ze se na tehlech problemech zacinaji projevovat 
honby za emeisnima limitama a take nestale primichavani vsech moznych 
sracek do paliv - za chvili bude benzin mi spolecneho asi to same jako 
maslo a Rama.

Radek Vicek 
======================================================================
http://www.cncnet.info - problematika CNC a automatizace
http://www.jakjevenku.info - webová meteostanice



Šerých Jakub napsal(a):
> Me ted uplne totez dela Renaul Espace. Je to navic zavisle na teplote motoru.
> Kdyz je studeny, je to OK, cim teplejsi je, tim je to horsi. Nejhorsi je to v
> situaci kdy se na chvili chcipne a po chvili zase nastartuje (typicky nakup v
> hyperbaraku). Do servisu (spolehlivy vesnicky noname bez notebooku, zato se
> selskym rozumem) to povezu az pristi tyden, ale odhaduji to na spatne nejake
> teplotni cidlo nebo lambdu. Doposud mi tam vzdy podobne zavady napoprve
> opravili (u Espace jakoz i u predesleho Fiata Croma) a vetsinou to bylo prave
> nektere z cidel ridici jednotky.
>  
> Jakub Serych 
>   
> http://www.nod32.cz
>   



Další informace o konferenci Hw-list