nahrada za hyperterminal

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Říjen 9 22:56:05 CEST 2007

Okrem horeuvedenych (terminal by bray sa Vam na tento ucel nehodi, ale je super na ladenie seriovych protokolov) este pozrite realterm.sf.net, je sice taky akysi divny, ale ma zopar velmi zaujimavych vlastnosti (uprimne vsak neviem ci sa Vam tiez bude hodit).

Mimochodom, co sa Vam na hyperterminali presne nepaci? Ja ho tiez nemam rad ale je na druhej strane celkom dobre pouzitelny ak clovek uz vie ze v ktorom okne je co (ale kym na to pride tak nadava na toho debila co to preokienkoval, prip. nenadava lebo netusi ze to co hlada moze byt v nejakom inom okne); a najlepsie na nom je ze je k dispozicii vsade kde su windouzy, t.j. napr. u klienta v necakanej situacii...

wek