ROUTER

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Úterý Říjen 9 22:14:30 CEST 2007

Vcera jsem resil podobny problem. Mam pripojeni pres mistni kabelovou
televizi,
ktere normalne jede tak 2Mb/sec. Za modemem je stary router US Robotic a 3
PC.
  Od soboty se rychlost snizila na cca 70kb/sec. Resil jsem to az v pondeli
s technickou podporou, protoze jsem si myslel, ze to spomalili.  Nakonec
pomohl az tvrdy reset ( vypnuti napajeni ) jak modemu, tak routeru a to
prave v tomto poradi.  Samotny reset modemu nepomohl.
Proste jsou urcite veci , kterym je tezke porozumet.  Nikdy se mi to jeste
nestalo a mam to takto nekolik let.  V tom routeru je udajne taky nejaky
Linux.