[SPAM] Re: Kontroler CDxx od f.Microcon

pyrin pyrin@volny.cz
Úterý Říjen 9 19:53:41 CEST 2007

Pokud zitra sezenu kolegu, co delal nedavno nejake pokusy s jejich driverem,
tak se ozvu. Jinak ja od nich mel nastesti jen motory a srouby. K motorum
neni dokumentace skoro zadna a k sroubum neni vubec nic. Nastesti to
nepotrebuje software.
Zkusim se ozvat.
pyrin

----- Original Message -----
From: "CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 09, 2007 6:27 PM
Subject: [SPAM] Re: Kontroler CDxx od f.Microcon

Tak jsem zminenou firmu poslal s prominutim do ....

Vcera jsem jim posilal dalsi dotaz zda mi mohou poslat posledni verzi SW
(kod produktu jsem jim uz zaslal) a dnes celej den nic a v 17:00 mi
prijde mail ze mam zaslat doklad o nakupu (nebylo to kupovani u nich a
firma uz neexistuje). Takze ten SW co sjem potreboval na zitra a blahove
se domnival, ze dva dni by na to mohly stacit , dodneska nemam a dokonce
nai nevim zda mam aktualni verzi. Navic mi pise pokazde nekdo jinej.

Komunikovat s nima je oprabdu neskutecnej vopruz, kterej jsem uz dlouho
nezazil. Neco podobneho se dnes uz tezko vidi.

Takze Microcon opravdu nikdy vice.

Prosim Vas nemate nekdo posledni verzi toho SW pro wokna? Ten muj
INM_WIN.EXE ma velikost 976 896B a je to verze 1.3 nicmene dle jejich
vyjadreni delali v tom SW upravy bez zmeny cisla verze - to samo o sobe
je uz dosti znacnej bordel.

Radek Vicek