[OT] spolehlivost USB flash klicenky

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Říjen 9 16:22:28 CEST 2007

Nerikam, ze je nejbezpecnejsi pro kazdeho, ale pro mne na to co potrebuji, tak ano. Vadi mi jen mala kapacita, protoze pracuji s videem a potreboval bych vyssi kapacitu.
Pasky jsem pouzival take a peknejch par kousku jsem tehdy vyhodil. Mozna je dnes technologie lepsi. Ja jsem pouzival jeste DDS 2 a HP jednotek jsem mel nekolik. Mozna byla chyba, ze jsem nezapisoval jen na jedne. Pak jsem mel karusel pro 6 pasek, ale take to slo z domu. Disk ve skrini je samozrejme take dobre reseni.
Jindra Polivka

  No jejda myslet si, ze ten tocici se nesmysl je nejbezpecnejsi medium :) My mu sverujem maximalne denni zalohy na to je to opravdu pohodlne . To co potrebujem mit rychle k dispozici si navic drzime na externich discich(pri dnesnich cenach ) a komplet zalohujem na DAT pasky . Pouzivame rady HP DAT na jednoduche veci 72i treba .

  snehulak