krystal k DTMF dekodetu 8870

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Pondělí Říjen 8 21:24:05 CEST 2007

Je  to v pohode.  Nasel jsem v  datasheetu  od CM 8870 ze :

Crystal/Clock Frequency fCLK  Min.  3.5759 Typ.  3.5795  Max.  3.5831 MHz
Takze oba dostupne Xtaly  jsou v tomto rozsahu.  To 3.58 MHz je napsano jen
ve schematu.

Povazujte to za vyrizene, omlouvam se, ze jsem obtezoval a necetl cely
datasheet.
Proste lenost.