RE: GSM modul pro komunikátor výtahu - co vybrat?

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pondělí Říjen 8 21:08:50 CEST 2007

Dobrý den,

Máte prosím s tou TC65i nějaké zkušenosti ? Jak jsem před chvíli psal, s
TC45i (která se také programovala v Javě), jsme strávili mnoho času,
nakonec i Siemens přiznal chybu, ale k opravě se nějak nedostal. Sice s
TC45i dodnes někde běží řešení napsané v Javě, ale byl to hrozný vývoj a
obcházení chyb. Jinak by se mi to líbilo a na plno věcí hodilo.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com