obal pajkovacky TRP-2-73

peter tesar peter.tesar@centrum.sk
Pondělí Říjen 8 20:15:00 CEST 2007

Zdravim,
nevidel niekto v poslednom case v predaji nahradny obal na trafopajku
cs. vyroby TRP-2-73 75VA (Lidokov?), taka ta hranata biela, seda alebo
ruzova z konca sociku, pamatam sa ze vtedy ten nahradny obal bola taka
typicka komodita v elektropredajni v Priore a boli toho plne pulty (ak
by tam neboli taketo leziaky, boli by dost prazdne). Je tusim z
tvrdeneho polystyrenu, este parkrat som ju po padoch zalepil
chloroformom, ale po viacnasobnom zlepeni uz to akosi nechce drzat pokope.
Nejako mi je luto sa s tou pajkovackou rozlucit.
Diky.
Peter Tesar.