Re: GSM modul pro komunikátor výtahu - co vybrat?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Říjen 8 18:12:46 CEST 2007

Puvodni zprava ze dne 8.10.2007 od Jan Půhoný:

> Doporučíte někdo nějaký GSM modul? Motorola / Wavecom / Siemens /
> něco dalšího??? - především mi jde o podporu a kladné zkušenosti - a
> v neposlední řadě i cenu. Je nutné tam dávat uP nebo dnes už jde vše
> naprogramovat do modulu? Existují použitelná vývojová prostředí
> přímo pro konkrétní moduly?

Nektere ty moduly Wavecom (dodaval Spezial electronic, ale uz to na
jejich webu nevidim) se daji programovat, je k nim vyvojove prostredi
a pak neni potreba zadny dalsi procesor, funguji samostatne. Jiste to
dnes umeji i moduly od jinych vyrobcu.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem