Re: GSM modul pro komunikátor výtahu - co vybrat?

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Pondělí Říjen 8 17:56:20 CEST 2007

  Váš dotaz sice nezodpovím, jenom doplním informaci, že u nás je
vyvolávač spojen s tlačítkem "Zvonek". Vyvolávač začne vytáčet čísla
až po pěti vteřinách držení tlačítka. Aby se nedělala panika při
každém pohrání si s tlačítkem :-)
  Novalex