[OT] spolehlivost USB flash klicenky

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Říjen 8 17:06:44 CEST 2007

Moje zkusenosti s mp3playery cinske provinience pravi, ze soudruzi
neumi pajet (nebo silene setri cinem), proto 90% zavad (hlave
restarty, podivne chovani, zapominani FW) vyresi prepajeni CPU a
FLASHky, nasledovane v nekterych pripadech flashnutim FW (pokud se jiz
stihl poskodit). S flashdisky to hadam bude velmi podobne.
Ale jestli to mate v zaruce...

JDrozd

Dobrý den,