[OT] spolehlivost USB flash klicenky

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Říjen 8 16:01:59 CEST 2007

Strasaci a famy pri pondeli? Doufam...

Mam tady tri kousky:
MIB 128MB (cerna baculata)
Vmax 256MB (stribrny hlinik)
Voyager 1GB (gumovy)
Prvni dva typy nekolik roku. Na chybu jsem zatim nenarazil.

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: Pavel Kadečka
  To: HW-news
  Sent: Monday, October 08, 2007 3:36 PM
  Subject: [OT] spolehlivost USB flash klicenky

  Něco ke spolehlivosti USB flash klíčenek, mám úplně novou flešku
  Imation a chová se tak, že ztrácí kusy dat - nakopíruju soubor, pak ho
  porovnám s originálem a někde se nahodile lišej a někde úplně chyběj
  data - samý nuly a je zajímavý, že je to vždycky nějakej kulatej
  offset v souboru (tj. v hexa končí 000).

  (Zkoušel jsem to na dvou různejch kompech, takže např. chyba USB
  řadiče je vyloučená.)

  Takže jesi někdo máte ve zvyku zálohovat na flešku, tak snad si radši
  odvykněte ;)

  P.K.