Re: Plánek od Genius SW-5.1 5000

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Říjen 8 00:14:49 CEST 2007

Asi bych byl pro výměnu těch kondů. Mám v postatě ty samé bedny a nemám
problém.
Nekoupil jste to v Holicích ?
Jindra Polívka

Tak po prvním laborování mohu říci toto:

Zablokoval jsem všechny usměrňovací diody 100n kondíky - bez subjektivního
zlepšení. Bručí všechny kanály, řekl bych že shodně.

Stihl jsem se dál pověnovat jen části subwooferu.
Napájecí větvě vypadají shodně pro všechny zesilovače, tedy za diodovým
usměrňovačem se nachází kondik 4G7/50V. Na záporné větvi jsem naměřil nějaké
zvlnění (bohužel nemám osciloskop tak nevidím průběh)multimetr tam vidí 2V
nějakého střídavého signálu, kladná větev je bez zvlnění. Tak to snad
vypadá, že ten záporný kond. Je nějaký divný a nebo snad částečně
pochroumaná usměrňovací dioda?

Nicméně, to jsem zatím zkontroloval napájení jen na subwooferu a bručí i
zbytek, který má svoje napájení(svoje vinutí, svoje diody a kondíky).

PL