C++ borland RS232 komponenta

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Neděle Říjen 7 12:55:50 CEST 2007

http://sourceforge.net/search/?type_of_search=soft&words=delphi+comport

Snad si vyberete.

Ja si to pisi vzdy sam, jelikoz architektura techto komponent neni vhodna
pro realne aplikace.
Mnohem lepsi je zapouzdrit celou obsluhu linky do samostatneho threadu,
kteremu se jen "nasipou" prikazy co ma vykonat a on pak oznami hlavnimu
vlaknu az je to hotovo (nebo ze neni spojeni, ci jinou chybu).

	Slavek