Podivné chování digitronu

Sobota Říjen 6 20:24:21 CEST 2007

Hezký večer,

    ano je to 74141 převodník BCD-1z10 probuzení digitronů. Výstupy s
otevřeným kolektorem a ochrannými zenerkami. Mám jich v šuplíku několik
na hraní a některé nikdy nepoužité. Také se je chystám použít :-)

    Moc díky všem za rady, teďka ale frčím do postele, zítra chci mít klid.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186