Laser z DVD

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Říjen 6 19:54:36 CEST 2007

Ja vim jak funguje laser - snad jsem jasne napsal uz nekdy rano, ze
pulznim rezimem myslim PWMku - tedy neco podobneho jako se pouziva treba
u IR LED v DO.

To co pisete v druhem odstavci bych si byval mozna i myslel, ale ja
nevim co je bezny rezim - nevim zda neni v mechanice ten parpsek take
modulovan. Trosku by tomu odpovidal i udaj z DS k teto sonacke diode
http://www.sony.net/Products/SC-HP/cx_news/vol31/pdf/lddvd.pdf kde na
strane 2 fig. pisou ze to plati pro 500ns pulzy.

Dale me zarazi ty drobne udaje pod tabulkou 1 na te same strane - pisou
ze se opravdu jedna o OPTICKY VYKON 250mW pri prikonu 0.63W. To by
znamenalo ze to krmim zhruba tretinovym PRIKONEM (pro rejpaly).

Radek Vicek