Laser z DVD

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Sobota Říjen 6 16:25:17 CEST 2007

Nekdy v cervnu mi neco takoveho ukazoval student. Laser z DVD, nejaka cocka,
baterka a nejaky stary dratovy potak :-) a propaloval s tim diry do papiru.
Moc se mi to libilo (jen strasnyho bacha na oci!!!) a jen jsem se divil, ze v
DVD je laserovka ve viditelnem spektru. myslel jsem si, ze ve vsech
"koleckovych" cteckach/psackach to jede v infra oblasti.

Jakub Serych