Re: Laser z DVD

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Sobota Říjen 6 14:25:23 CEST 2007

Napsal jste:
"a bez problemu z ni 230mW (2.3V a 100mA) vytahnu"
Kdyz neco vytahnu, tak to jde vetsinou ven, cili vystupni vykon, kdybyste
napsal ze do toho naperu, tak by to byl asi prikon ne ?
Zvlaste kdyz to vedle srovnate s vykonem 5mW ukazovatka, do toho se asi
pousti kolik ?
Co se tyce ucinnosti, nemusite mit obavu, s ucinnosti vsech znamych zdroju
svetelneho zareni jsem celkem dukladne seznamen. Ten plynovy laser byl
uveden jen jako priklad, ze vystupni vykon muze byt znacne vzdalen od
napajeciho prikonu.

Danhard