"mobilni" pripojeni na internet

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Říjen 5 15:59:16 CEST 2007

gprs, eurotel, platí firma (cca 600). PCMCIA karty sjou na tom lépe se
stabilitou spojení během dlouhé jízdy než mobily, ale září do vás.

----- Original Message -----
From: "Zapletal Martin" <zapletal@inoma.cz>

Zajimal by me Vas pohled a predevsim zkusenosti s mobilnim pripojen
notebooku na internet. Jedna se jen o denni stahovani cca 20ti emailu(bez
velkych priloh), sem tam nejaky ten surf(pouze info, zadne hry ani filmy) a
on-line spojeni ICQ(cca 10h denne). Co kdo pouzivate? Koukal jsem na U:Fona,
T-Mob, O2, i Vodafone ale zatim se jako nejlepsi jevi T-Mobile a 4G nicmene
pokryti je prachbidne. To edge je na tom lepe. Co pouzivate Vy a kolik Vas
to stoji? Jedna vec je reklama operatoru a druha vec je realita, proto se
ptam. Prosim, zajima me cena/mesic, rychlost prpojeni a pokryti (dost
cestuji).