OT: měřák UM3

Pátek Říjen 5 15:54:21 CEST 2007

Hezké odpoledne,

    tak tohle je přesné :-) Co více dodat.

    Jinak jsem zjistila, že některé měřáky co máme NEMAJÍ možnost
přepnutí na manuál a mají jen a pouze automatickou volbu měření, čímž se
stávají na draka i na měření na přestavníku (cca 3s ten normální). To je
holt vývoj. Bargraf také není ideální, ale jde to. Jenže levnější měřáky
mají stejný převodník pro displej i pro bargraf...

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186