"mobilni" pripojeni na internet

Zapletal Martin zapletal@inoma.cz
Pátek Říjen 5 13:38:59 CEST 2007

Zdravim.
Zajimal by me Vas pohled a predevsim zkusenosti s mobilnim pripojen
notebooku na internet. Jedna se jen o denni stahovani cca 20ti emailu(bez
velkych priloh), sem tam nejaky ten surf(pouze info, zadne hry ani filmy) a
on-line spojeni ICQ(cca 10h denne). Co kdo pouzivate? Koukal jsem na U:Fona,
T-Mob, O2, i Vodafone ale zatim se jako nejlepsi jevi T-Mobile a 4G nicmene
pokryti je prachbidne. To edge je na tom lepe. Co pouzivate Vy a kolik Vas
to stoji? Jedna vec je reklama operatoru a druha vec je realita, proto se
ptam. Prosim, zajima me cena/mesic, rychlost prpojeni a pokryti (dost
cestuji).

dik Zaplik