Re: OT: měřák UM3

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Říjen 5 11:00:33 CEST 2007

 5.10.2007, 10:52:37

sef: hlavne si kupte porednej merak
ja: mate na mysli neco konkretniho
sef: kupte si co chcete, hlavne at se vam s tim dobre dela
ja: dobre, koupim Fluke
sef: jo kupte si Fluke, a kolik stoji ?
ja: asi 10 000
sef: 10 000 je limit na celej kufr, kdyz odpoctu ostatni vybavu tak
     vam na merak zbyva tak 2500.
A skoncil jsem u zMetexu. To jsou holt ty rozdily mezi ceskem a svycarskem.
:-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz