OT: měřák UM3

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Říjen 5 09:34:05 CEST 2007

ked sa nekupi multimeter za 5.50 tak ten bargraf reaguje dost rychle :-)
Ked sa k tomu este nastavi pevny rozsah (u merania pevneho napatia na
ziarovke predsa nepotrebujem autorange) tak reaguje mozno este
rychlejsie ako ten rucickovy... Vsetko je o tom ako sa dany pristroj
pouziva. Ja som celkom spokojny s mojim Fluke 189.
b.