Budenie LED displaya na vyssie napatie

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Říjen 4 23:08:56 CEST 2007

Vdaka obom, tymto problem pokladam za vyrieseny - pouzijem M5450.
Zatial som nepotreboval riesit display s vyssim napajanim, tak som ho
nepoznal... Teraz som ho nasiel v SOS. Dik aj za tip na TPIC595, ale
nemaju ho (kedze M5450 maju, nebudem patrat u inych dodavatelov).

miro

--- Jan Waclawek <wek@microham.com> wrote:

> Mno, vzhladom na to ze som ho pred asi 10 rokmi menil v zariadeni
> ktore uz vtedy malo zo 10 rokov, vyraba sa troska dlhsie...
>
> Ale mozno sa este oplati pozriet na TPIC595
> (http://focus.ti.com/docs/prod/folders/print/tpic6c595.html ) a jeho
> blizkych pribuznych...
>
> Inak, pred tymi cca 10 rokmi sme presne tento isty problem riesili
> prave kombinaciou 'HC595+ULN+seriove odpory...
>
> wek

Check out the hottest 2008 models today at Yahoo! Autos.
http://autos.yahoo.com/new_cars.html