OT: měřák UM3

Čtvrtek Říjen 4 21:24:45 CEST 2007

Hezký večer,

    děkuji za námět, je to moc hezké schémátko. Ale pro revizáka je
nepoužitelné protože na něj žádná kalibrační laboratoř nedá razítko a
tím pádem jej nelze na toto měření použít.

    Myslím že žárovka zatíží obvod dosti značně (2x21W/12V, svítí ale
jen jedno vlákno), problém je právě v tom blikání. Žádný digitální
přístroj co to zvládne jsem neviděla. Zatím. Jistě existují, ale nemáme
je. Já bych na to v laborce použila svého Tektronixa, ale u závor se
sním pracuje špatně a navíc jej většina mých kolegů neumí použít (to
není hloupost ale fakt, já zase nerozumím jiným věcem z mechaniky a spol)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186