Ctecka otisku prstu - na dvere

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 4 15:04:03 CEST 2007

Zdravim,
bavite se o hezkych vecech. Pokud budete resit bezpecnost, tak:
- elektronika ovladani zamku musi byt jinde nez samotna antena, napriklad nekde v podhledu, at se na to kazdy nedostane,
- musi zde byt jeste druhy prvek, krome vlastnictvi at karty nebo prstu, ...., tak nejake dusevni vlastnictvi jako PIN

To samozrejme plati, pokud ma byt trosku lepe zabezpeceno a treba argumentovat u pojistovny, statni spravy, ... .

Jirka
  ----- Original Message -----
  From: P. Novotny
  To: 'HW-news'
  Sent: Thursday, October 04, 2007 2:52 PM
  Subject: RE: Re: Ctecka otisku prstu - na dvere

  Kdyz je tu toto tema, co takhle bezpecnostni zamek na venkovní dvere s mozností ovladání nejakou elektronikou,

  vite o necem sehnatelnem v  CR za rozumne menize?

  Idealne s moznosti pouzit klic nebo nejaky el. system ovladajici pres "relatko" zamek tak, aby to umelo zamkout i odemknout elektricky.

  Dekuji