Ctecka otisku prstu - na dvere

Tomáš Mazouch mazouch@ica.cz
Čtvrtek Říjen 4 15:03:48 CEST 2007

P. Novotny napsal(a):

> Kdyz je tu toto tema, co takhle bezpecnostni zamek na venkovní dvere s
> mozností ovladání nejakou elektronikou,
>
> vite o necem sehnatelnem v CR za rozumne menize?
>
> Idealne s moznosti pouzit klic nebo nejaky el. system ovladajici pres
> "relatko" zamek tak, aby to umelo zamkout i odemknout elektricky.

Taky jsem se na to chtel zeptat. Hledal jsem, ale asi neznam vhodna
klicova slova. Nasel jsem BERA a ABLOY, bohuzel oba se chovaji
"monostabilne", tj. lze je povazovat za "odemcene" jen pokud je vnitrni
elmagnet pod proudem. Coz BERA snese (podle vyrobce) 120 minut, ABLOY
neudava. Kazdopadne to ale behem teto doby zere.

Takze otazku bych upresnil...neco "bistabilniho".

TomM

Zadani by asi vyhovel i motorovy nastavec na fabku EVVA...ale ta cena
(~20k).