Ctecka otisku prstu - na dvere

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 4 10:57:50 CEST 2007

Puvodni zprava ze dne 4.10.2007 od iko:

> to je mozne. na odtlacok prsta tiez nemusim chciet po cloveku, nech
> mi otlaci prst, staci mi odtlacok na pohari napriklad.

To jo, akorat je to trochu sci-fi. Zatimco ziskat RFID kod je velmi
jednoduche, vyrobit funkcni kopii prstu z otisku prstu na sklenicce je
daleko slozitejsi nez vlezt do domu oknem :-)

> rfid ma pre mna oproti otlacku jednu vyhodu... pri prezradeni si
> otlacok prsta nezmenim (viem ze mam 10+10 prstov :) ), kartu zmenit
> mozem.

To je pravda. Otisk prstu ma oproti RFID zase vyhody treba v tom, ze
prsty nezapominas doma, ze se nenici a nic nestoji :-)

Kazda metoda ma vzdy sve vyhody a nevyhody. Je na zvazeni kazdeho, kdo
to chce pouzit, co mu vyhovuje. To je tak ale se vsim, i kdyz si jdes
koupit treba krumpac, tak se rozmyslis mezi peti typy motycek, tremi
typy krumpacu a padesati typy bagru.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem