Ctecka otisku prstu - na dvere

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 4 10:24:35 CEST 2007

Puvodni zprava ze dne 4.10.2007 od iko:

> my mame vo firme dochadzkovy + na kazdych dverach jedna klavesnica
> so snimacom rfid, dostali sme karticky + kazdy dostal PIN. nemusi

> ja osobne by som do snimacov otlackov nesiel. pred nejakym rokom na
> nejakej konferencii nejaky clovek oklamal vsetky citacky co tam mal
> (ale 12 kusov?), dokonca aj tie, co zoberu len zarucene zivy prst.

Ty normalni levne RFID cipy, ktere se bezne pro toto pouzivaji, se
daji okopirovat daleko jednoduseji nez prst do ctecky otisku prstu. Uz
proto, ze si ten kod prectu z cipu na dalku, aniz bys o tom vedel, a
nemusim te donutit, abys mi nekam otiskl prst...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz