Ctecka otisku prstu - na dvere

intranet intranet@iss-copbrno.cz
Čtvrtek Říjen 4 09:56:50 CEST 2007

V predeslich reakcich jsem nasel, ze jde cist bezkontaktni cipy.Jiz delsi
dobu o tom uvazuji. Velice me zaujlo  moznost udelat si vlastni idetifikaci
pro vstup do mistnosti. V GME jsem nasel DS1990R-F3 IButton ROM -
identifikacní cip DALLAS a DS9092+  AVD snímací hlava na chip TEXAS
DS1990A-F3( vsak neni skaldem). Doufam ze tento cip a snimaci hlava patri k
sobe. Nemate nekdo zkusenosti s pripojenim k At89c2051, kde sehnat
jednotlive snimac nebo nejakou jeho nahradu

JL
----- Original Message -----
From: "Brandejs Petr" <brandejs@orlik.cz>
To: <Hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 03, 2007 7:55 AM
Subject: FW: Ctecka otisku prstu - na dvere

Moeller to ma v nabidce jako M22-ESA

".....Teplotni senzor M22-ESA
rozeznava opravnene osoby diky
detailnimu otisku prstu. Napodobeni
otisku je obtiznejsi diky mereni teploty
(identifikace zive tkane) a omezeni
snimane oblasti (mozne ulozit pouze
urcitou cast prstu). System umoznuje
ulozit maximalne 100 rozdilnych otisku.
Jak to funguje?:
Ergonomicky navrzeny snimac otisku
prstu M22-ESA je zalozen na
infracervene metode. Teplotni senzor
snimajici otisk prstu meri teplotni
rozdily mezi jednotlivymi ryhami na
prstu a vytvari s nich digitalni obraz
prstu. Ten je porovnan s otiskem
ulozenym v databazi a pristup je bud
povolen nebo zakazan....."

Je k tomu ale treba jeste MFD Titan atd. Cenu uz si nepamatuji, ale hral
jsem si s tim u nich v Nemecku a ve vyr. zavodech to meli normalne jako
pristupovy system.Podle osoupanosti a zaspinenosti tech, co byly normalne v
provozu to asi funguje dobre. Jediny problem je, kdyz venku mrzne - ale z
Vaseho mailu jsem pochopil, ze to mate dovnitr do budovy.
P.Brandejs