Ctecka otisku prstu - na dvere

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Čtvrtek Říjen 4 09:02:39 CEST 2007

Dobrý den,

To mne napadlo také. U kolegy v práci chtějí montovat docházkový,
takže jsme se o tom bavili už minulá týden. Říkal jsem mu, že mu
umělý prst z Lukoprenu, ale že nevím, jestli si to nebude hlídat
teplotu. Vyřešil to tak, že si ten prst klidně strčí na 5 minut do
pusy, aby se prohřál. Tak jsem zvědavý, jak to dopadne. Ten prst
určitě zkusíme udělat.

--
Aleš Filip