Dobíječka AKU vrtačky

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Říjen 3 21:31:44 CEST 2007

Takze na zdroji pisu =15V, 400mA, 6VA.

Naprazdno dava 24.5V, po propojeni do nabijacky bez accu (len zelena
LED odobera prud) je na nom 23.3V. Po zasunuti accu klesne napatie na
zdroji na 15.9V pri nabijacom prude cca 350mA (na accu je vtedy 13.3V).

Filracny kondik nejaky mensi pouzity je, lebo naprazdno je napatie
vyhladene, so zvysujucim sa odberom sa zvacsuje aj zvlnenie.

Len zopakujem, ze mam 12V accu (10x NiCd).

miro

--- Miroslav Sinko <sinkomiro@rocketmail.com> wrote:

> Zdroj je nerozoberatelny (zlepeny/zataveny), tak presne neviem.
> Napatie
> je ale urcite jednosmerne, takze mostik (alebo aspon jednocestny
> usmernovac) tam bude. Pri nabijani sa da vsimnut, ze sa cervena LED
> "chveje" v rytme 50Hz, takze filtracia bude alebo ziadna, alebo
> slaba.
> Vecer sa na vystupne napatie "pozriem" lepsie a dam vediet.
>
> miro

Catch up on fall's hot new shows on Yahoo! TV. Watch previews, get listings, and more!
http://tv.yahoo.com/collections/3658