Pozor na falosne/nefunkcne cipy

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Středa Říjen 3 21:20:01 CEST 2007

Nechci se prit s clovekem z e.prumyslu, ale pobcas bereme nejake soucastky primo od Analogu a Freescale, co jsem mohl videt tak nektere soucastky chodi vzdy vakuove balene, nektere jen v elektorstatickem obalu. Pokud jde o baleni u distributoru tak zde asi dost zalezi na nalade skladnika.
Krizky na chipu vypadaji dost podezrele, o vedomem prodeji vadnych IC bych se v pripade firmy jako Xilinx take neodvazil hovorit, ale bordel je vsude a oznacovani vadnych veci krizkem je celkem bezna praxe.