OT: měřák UM3

Středa Říjen 3 19:26:18 CEST 2007

Hezký večer,

    už mně, respektive mé měřáčky co mám v péči, párkrát někdo
zachránil, tak to zkusím ještě jednou :-)

    Nemá, prosím, někdo schéma či jinou dokumentaci od polského měřáku
UM3? Je to něco jako byla naše DU10, ale z Polska. Nemám k ní nic,
nechodí ji jedna funkce a já to prostě nedokážu vysledovat, protože
nechci měřák rozebrat do mrtě. On by to asi byl problém :)

    Předem moc díky, pokud někdo něco někde najde :)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186