Gramo nc440

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Říjen 3 18:32:54 CEST 2007

silikonová vazelína určená pro rybáře - muškaře?

já ji kdysi koupil ještě za komoušů a mažu s ní dodnes chladiče. moc jí tam
ale není, tak 2-3ccm

horní kryt neseženete, leda udělat se zbytky pantů nový.

----- Original Message -----
From: "Vladimir Nerud" <newlad@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 03, 2007 6:02 PM
Subject: Gramo nc440

Dobrý podvečer,
nevíte někdo, jaké "mazadlo" je naneseno na tlumení zvedáčku ramínka? Nevím,
co tam napatlat, buď to pěkně pomalu klesalo. Zkoušel jsem různé vazelínky,
ale buď to po nějakém čase zaschne a ramínko neklesá, nebo zase naopak
spadne na desku, div do ní neudělá díru.
A když už jsem u toho gramofonu, nevíte, kde sehnat ten horní plexi kryt?
Nechci to rozvádět, ale někdy bych tu ženskou, co tu se mnou bydlí s chutí
uškrtil.
Dík za rady,
Vladimír