Svoboda slova - dejte si pozor na internetu.

Tony Malecky tony@malecky.cz
Středa Říjen 3 12:02:47 CEST 2007

A proc nenapsat pravdu. Jelikoz nemame zadnou povinnost logovat vami
pozadovane udaje, a pro nasi potrebu logovat nepotrebujeme, tak
nelogujeme....

Nebo je nejaka zakonna povinnost logovat komu kdy byla jaka IP adresa
pridelena?

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Filip Kotoucek" <filip.kotoucek@mpmedia.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 03, 2007 11:04 AM
Subject: Re: Svoboda slova - dejte si pozor na internetu.

uz jsem na takovyto dopis od policie odpovidal
odpoved znela
adresy se prideluji dynamicky, diky havarii disku nemame zadne logy o
pridelovani adres z teto doby

k.novo wrote:
> Puvodne jsem vahal zda sem tento prispevek vubec patri ci zda ho nenazvat
OT, ale podle meho neni vubec OT.
> Dnes jsem si opet uvedomil jak moc zavidim USA tuto vetu , kdo nezna jde o
prvni dodatek ustavy spojenych statu.

> "Kongres nesmí vydávat zákony zavádějící nějaké náboženství nebo zákony,
které by zakazovaly svobodné vyznávání nějakého náboženství; právě tak nesmí
vydávat zákony omezující svobodu slova nebo tisku, právo lidu pokojně se
shromažďovat a právo podávat státním orgánům žádosti o nápravu křivd."

> Dnes nam opet prisla davka zadosti od policie, respektive od soudu at
nahlasime kdo tehdy a tehdy sedel u internetu na IP adrese xyz a dopustil se
v nejake diskusi ci jinde hanobeni rasy naroda a presvedceni. Jinak receno
dejte si pozor kde co na internetu rikate velky bratr nespi, pro nas danove
poplatniky je zarazejici cim vsim se za nase dane stat a jeho urednici
zabyvaji.
> Odhaduji to tak, ze nekdo napise cosi o tom, ze ho jeho modrepuntickovani
sousedi stvou, protoze mu jiz po treti ukradli medene okapy a dekl od
kanalu. na to reaguje nejaky aktivista typu "Vcely dum"  nasledne pracuje
policie, soud, police a pak otravuji nas, nacez se od policistky dozvim, ze
ona vi, ze jde o zbytecnou a nikam nevedouci banalitu nicmene jde o pripad a
tak musi byt papir, ze NAT a nic nelze zjisitt :-)

> Odchazim si nechat na zadni cast vytetovat hakovy kriz a zkontorlovat
kulnu zda jsem nahodou nepolozil kladivo na srp, cimz bych se proboha mohl
dopustit nejakeho trestneho cimu.