PIC a PWM - DDS

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Říjen 3 11:51:56 CEST 2007

existuju brouky (a su bezne dostupne) ktore dokazu generovat frekvencie
0-100MHz s krokom 1uHz. Su pripojitelne k hocicomu digitalnemu.
http://www.analog.com/en/subCat/0,2879,770%255F843%255F0%255F%255F0%255F,00.html
napriklad hned ten prvy na zaciatku stoji tolko ako lepsi operak a nie
je vacsi ako druhy PIC, ktory bol planovany. Tak ziadne vyhovorky preco
sa to neda :-)
b.