Svoboda slova - dejte si pozor na internetu.

k.novo k.novo@seznam.cz
Středa Říjen 3 10:42:32 CEST 2007

Puvodne jsem vahal zda sem tento prispevek vubec patri ci zda ho nenazvat OT, ale podle meho neni vubec OT.
Dnes jsem si opet uvedomil jak moc zavidim USA tuto vetu , kdo nezna jde o prvni dodatek ustavy spojenych statu.

"Kongres nesmí vydávat zákony zavádějící nějaké náboženství nebo zákony, které by zakazovaly svobodné vyznávání nějakého náboženství; právě tak nesmí vydávat zákony omezující svobodu slova nebo tisku, právo lidu pokojně se shromažďovat a právo podávat státním orgánům žádosti o nápravu křivd."

Dnes nam opet prisla davka zadosti od policie, respektive od soudu at nahlasime kdo tehdy a tehdy sedel u internetu na IP adrese xyz a dopustil se v nejake diskusi ci jinde hanobeni rasy naroda a presvedceni. Jinak receno dejte si pozor kde co na internetu rikate velky bratr nespi, pro nas danove poplatniky je zarazejici cim vsim se za nase dane stat a jeho urednici zabyvaji.
Odhaduji to tak, ze nekdo napise cosi o tom, ze ho jeho modrepuntickovani sousedi stvou, protoze mu jiz po treti ukradli medene okapy a dekl od kanalu. na to reaguje nejaky aktivista typu "Vcely dum"  nasledne pracuje policie, soud, police a pak otravuji nas, nacez se od policistky dozvim, ze ona vi, ze jde o zbytecnou a nikam nevedouci banalitu nicmene jde o pripad a tak musi byt papir, ze NAT a nic nelze zjisitt :-)

Odchazim si nechat na zadni cast vytetovat hakovy kriz a zkontorlovat kulnu zda jsem nahodou nepolozil kladivo na srp, cimz bych se proboha mohl dopustit nejakeho trestneho cimu.

At zije svoboda projevu je radost tu zit