Dobíjeèka AKU vrtaèky

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Říjen 3 09:47:21 CEST 2007

Dva akumulatory jeste byvaji v te casti jak jsou kontaky a zaleza do aku
vrtacky. "Lepsi" znacky, jako Ferm maji uvnitr jeste casovac s CD4060.
Po hodine to vypne. Pak jsem rozebral nabijecku Bosh a Elo a tam uz byly
specialni IO a bylo to rizene.
Dobijeni je nejvetsi nedostatek tech levnych aku. Mam za 1800 korun Ferm
se dvema akumulatory na 18V. Ale timto stylem dobijeni bude za chvili po
nich. Treba nabijecka Metabo stoji 2500 Kc. Znamy ji ma a aku mu vydrzi
nekolik roku.
Rikal jsem si, ze predelam tu svoji nabijecku s CD4060 na IO MC33340.
Ale neni na to cas.

Martin Hanek