Re: Dobíjeèka AKU vrtaèky

Sula Milos sula@rps.cz
Středa Říjen 3 09:44:07 CEST 2007

Je to mozné, oni tam jsou ty aku tak zabalené izolepou a papírem, ze jsem
mozná dva prehlídnul.
A ten zdroj je usmernený s kondenzátorem, nebo je tam jen trafo s výstupem
bez mustku a bez kondenzátoru ?

Milos

----- Original Message -----
From: "Miroslav Sinko" <sinkomiro@rocketmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 03, 2007 9:39 AM
Subject: Re: Dobíjeèka AKU vrtaèky

10 clankov na 14,4V? Nemate ich 12? Mam podobnu aku-vrtacku na 12V,
clankov je skutocne 10 s kapacitou po 1100mAh. Nabijacka je zapojena
presne ako vasa (cervena dioda je v priepustnom smere). Zdroj k nej je
"do steny" s nominalnym napatim 15V, je nestabilizovany a patricne
makky. Ono to zapojenie nabijaci prud neriadi, maximalne obmedzuje tym
10ohm odporom. Cervena LED mi nezhasne nikdy, ani ked nabijacku
zabudnem a akumulatory sa prebijaju (su vyrazne teple).

Takuto nabijacku by chcelo vyhodit a postavit poriadnu, ale kto by sa s
tym hral, ked vrtacku pouzivam len obcas...

miro