OT: solitaire na vistach s grafikou bez 3D s CPU dual core 2.13GHz

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Říjen 3 06:00:16 CEST 2007

No ja si myslim , ze tu plati kdo chce psa bit hul si vzdycky najde...
Kdyz ty visty oriznete od vsech blbovin zachovate vzhled ala win 98 tak ani
tak moc narocne nejsou . A kdyz dneska stoji 1gb ram necelou tisku kdo by to
resil .

snehulak