Re: Dotaz na Eagle 4.x

ladmanj@volny.cz ladmanj@volny.cz
Úterý Říjen 2 22:23:31 CEST 2007

> Prosím o zodpovězení banální otázky: Co udávají
> parametry Spacing a Rank při
> kreslení polygonu (rozlévaná měď)? Pochopil jsem
> Isolate, který mi udává, v
> jaké vzdálenosti bude měď obtékat spoje a pady,
> které s ní nejsou vodivě
> spojené.

Spacing udává vzdálenost čar, kterými je povrch tvořen, při větších
vzdálenostech nebude plocha celistvá ale šrafovaná (má význam
tam, kde je třeba stínit, ale snížit kapacitu, já to taky používám
když dělám desky plottrem, protože vyplňování plochy trvá děsně
dlouho)

Rank je pořadí v jakém se polygony vykreslují, tím se v rámci jedné
vrstvy dá určovat který polygon se kde vykreslí na úkor kterého.
To moc nepoužívám, ikdyž dovedu si představit kdy by se to hodilo.
polygon s menším rank číslem se vykresluje první.

Tak to by bylo k odpovědím a ještě přidávám jeden dotaz na polygony,
který zas neumím odpovědět já:

Jak zabránit rozlití polygonu vnitřních vrstev někam kde nemá co
dělat?
Na horní a dolní vrstvě jsem použil jako už mockrát příslušné
vrstvy restrict, ale je to poprvé co to tekhle potřebuji oddělit
i na třetí a čtvrté vrstvě, ale tam se mi to vesele rozlévá i
kde to být nemá a restrict pro tyhle vrstvy není.
Poradí někdo?
Díky
Jakub Ladman