Ctecka otisku prstu - na dvere

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Říjen 2 15:33:38 CEST 2007

Docela by mě zajímala kvalita provedení toho zařízení. Kdysi jsem si hrál s
myší od Siemensu, která měla čtečku prstů a fungovalo to dost zajímavě.
Často to nečetlo otisk vůbec, protože byl senzor umatlanej a někdy se to pro
změnu přihlašovalo do Windows samo, protože na té čtečce zůstal otisk prstu.
U nějakých míň kvalitních zařízení by s tím mohl být docela problém, u těch
přejížděcích je aspoň výhoda v tom, že si člověk tu čtečku napřed "očistí".
Tyhle čtečky se zase často objevují na noteboocích a výsledek mě taky vůbec
nenadchnul...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death