restart napajeni pres ethernet

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Říjen 1 16:49:30 CEST 2007

http://www.lupa.cz/clanky/jak-svepomoci-na-vzdaleny-restart-serveru/

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Straka Jan
Sent: Monday, October 01, 2007 3:04 PM
To: 'HW-news'
Subject: restart napajeni pres ethernet

Vážení,
existuje hotový produkt, který by dokázal na základě nějakého paketu-signálu
po ethernetu vypnout zapnout síťové napájení 230V.

Ideální by bylo: prodlužovací šnůra se 3-mi zásuvkami v nich jsou např. wifi
pointy, potřebuji abych té 'śnůře' poslal ten signál a ona ty své zásuvky na
chvíli vypla/zapla a provedla tak tvrdý restart těch připojených zařízení.
Nehodnoťte princip řešení a proč tak. Zajímá mě zda něco podobného na trhu
existuje.

Děkuji
Straka Jan