PIC a PWM - DDS

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Říjen 1 12:36:52 CEST 2007

Dival jsem se ted do zdrojaku - pouzivam 16b timer kterym vyvolavam
preruseni ve kterem je pouze toto:

        SetBit(GPIO,0);                    //nahodim vyvod CLK
        Delay_us(10);                      //podrzim ho 10us
        ClearBit(GPIO,0);                  //shodim CLK
        TMR1H:=Hi(cas);                    //prednastavim horni byte timeru1
        TMR1L:=Lo(cas);                    //prednastavim dolni byte timeru1

s tim ze celej rozsah 16b je mozne rozdelit priblizne jen do 120 hodnot
- tak aby to slo rozumne linearne s tim ze posledni dve hodnoty se lisi
jen o dva tiky timeru.

Radek Vicek