PIC a PWM - DDS

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Říjen 1 12:06:08 CEST 2007

Vy ale zapominate na jednu vec - ze krok mezi frekvencemi neni stejny.

Delal jsem takovou aplikaci na malem MCU jen s internim oscilatorem na
4MHz (viz
http://www.cncnet.info/view.php?nazevclanku=dpot-i-s-malym-kasparkem-velke-divadlo&cisloclanku=2006070001
), ale dostal jsem se s plynulym preladenim jen od 0Hz do cca 5200Hz ( s
tim ze ctu jeste AD, a podminkou bylo podrzet vystup 10us). Takze na
20MHz pripadne 40MHz to bude o neco lepsi, ale ne o moc.

Radek Vicek