RE: Tahání země pomocí polygonu vs. kapacity

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Říjen 1 11:42:54 CEST 2007

No jo, jenze tam se zrejme jednalo o kmitocty v radu minimalne MHz ne? Kdezto
u predzesilovace RIAA jde do cca 16kHz - 20kHz. Ja osobne si myslim, ze pokud
je plosnak normalnich rozumnych rozmeru, budou kapacity pro tuto aplikaci
zanedbatelne.

Jakub Serych