Mikropajecka a ISP konektor ?

Jan Kral kral@fortech.cz
Pondělí Říjen 1 09:44:40 CEST 2007

Je otazkou, zda to ma byt profi ci nikoli. Ja to udelal tak, ze jsem si nechal vyrobit na laseru z plexi skla nekolik vrstev. Jedna byla s otvorem pro desku, v dalsich byly otvory pro koliky - zase v nekolika vrstvach s ruzne sirokymi otvory. Jako koliky jsem pouzil pozlacene spicky do N konektoru, do dutiny pro stred kabelu se nadherne vlezla pruzinka co se pouziva do FAB vlozek bezne k mani u vyrobcu klicu. Neni to profi vyrobek, ale na rychle programovani mnoha desek urcite podstatne lepsi nez nejake konektorovani. Nevyhodou je, ze takovyto pripravek je potrebova pro kazdou desku jiny.
Kdyby byl zajem mohu poslat privatne nejake foto.

JK