Jak nabit autobaterku

Dee Jay deejay@email.cz
Pátek Listopad 30 21:14:34 CET 2007

No baterku by vám měli prodat nabitou - bývá to zvykem a jeste by ji měli
hodit na měřák a zatížit, alespon mě to tak ukazali že je v pořádku a drží.
Rozhodně by neměla být vybitá, takovou bych nekupoval - proste novou vrazte
do auta nastartujte a o víc se nastarejte, maximálně je-li v ní dost vody
(pokud to vyžaduje)

DJ

----- Original Message -----
From: "Šerých Jakub" <Serych@panska.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 30, 2007 3:09 PM
Subject: Jak nabit autobaterku

DD,
mam jen trivialni otazku. Odesla mi autobaterka (55Ah) a prave jedu pro
novou. Mam nejakou historickou samodomo nabijecku bez jakekoliv regulace,
ktera dava cca 5 A. Jakym zpusobem mam tu baterku pomoci te nabijecky
optimalne nabit? Hlidat nejake napeti? Nebo vzit jen 55Ah/5A + nejake
procento navic a po tu dobu to krmit? Nebo nejak jinak (poslouchat jestli uz
sumi a pak nabijeni zastavit)?

Diky za info

Jakub Serych